۱۳۹۳/۰۲/۱۰

اشتباه

اشتباه
-------
اشتباه از هر نوعی و در هرسطحی که باشد، اشتباه است. بعضی اشتباهات خورد است وبعضی هم کلان؛ ولی من دارم یک اشتباه خ��لی کلان را مرتکب می شوم. می دانم که کاری خوبی نیست، از درس وزنده گی باز می دارد؛ اسیر خیالات و توهم می کند، به... بی-راهه می کشاند. ولی چه کنم „دل„ است دیگ،عاشق شده ، مبهوت نیم-نگاه یک-نفر، اسرار به آواره گی وتعلیق در برهوت چشمانش را دارد، می خواهد اکت„مجنون„ را در آورد. „دل„ است دیگه؛ هوس باز و احساسی. می داند که اشتباه می کند ولی باز هم دنبال "نفرک" را رها نمی کند. وقتی بی تفاوت رد می شود، وقتی نگاهش را دریغ می کند، وقتی لب_خندش را به دیگری هدیه می کند، وقتی سلام را با سکوت جواب می دهد، اوف ! صد بار گفتم که ای„دل غافل!„ اشتباه می کنی؛ به حرفم گوش نداد که نداد.
آهای!!!
می دانم که عشق بزرگ-ترین اشتباه است ولی من ازاین اشتباه خود دارم کم کم لذت می برم، تو هم بیا و از سر „خرشیطان„ پیاده شو، به ما هم اهمیتی ده، تو هم انسان هستی، فرشته ویا حوریه که نیستی، پس یک بار اشتباه کن!

هیچ نظری موجود نیست: