۱۳۹۳/۰۸/۰۱

داعش و نبردِ پایان دنیا

شاید جملات از این قبیل شنیده باشید که اکنون به پایان جهان نزدیک شده ایم؟ ظهور مسیح در راه است، سال 2000م؛ نظر به پیش‌بینی ها، زمان ظهور مسیح بود که به علت ناامنی ها به تعویق افتاد. و حالا پایان دنیا نزدیک است. بیش از یک قرن قبل «سایری اسکوفیلد» آمریکایی، انجیلی نوشت که به «انجیل پایان جهان» مشهور است. این انجیل مبنایی تئوری‌پردازی صهیونیسم مسیحی در باب آخرالزمان قرار گرفت. اما، مسیح در پایان جهان بدون مقدمه نمی‌آید. در مقدمه‌ی ظهور مسیح، دجال می‌آید، که در سایت های «شیطان پرستان» بااستفاده از پیش‌گویی انجیل پایان جهان، بیان شده است. دجال فرزند شیطان است و تا ظهور مسیح به صورت عادی در میان مردم زندگی می‌کند. فردی متمول با ظاهرروحانی و آراسته، از اهل سوریه است. قبل از اینکه هویت‌اش فاش گردد، مدتی در یکی از کشورهای مصر، سوریه، عراق، ایران و یا یونان حکومت خواهد کرد. اقتصاد جهانی را به انحصار خویش در می‌آورد. و به قدری محبوب می شود که همه او را مسیح می‌پندارند و از سراسر دنیا به سوی او می‌شتابند. او از میان دریا ها خروج نموده و در اورشلیم ادعای خدایی می‌کند. حکومت ضد مسیح_دجال_ هفت سال به طول می‌انجامد. نیمه دوم این هفت سال «دوران بدبختی بزرگ» می‌باشد. مسیح با قدیسانش با نیروی شگرف از آسمان فرود می آیند. مسیح پیامبر دروغین را در آتش نابود می‌کند. بر اساس زمان‌بندی پروژه «پایان جهان» که از سال 2000م؛ آغاز گشت و صهیونیست ها بر این بود که تا 2007م؛ سرزمین های میان «بابل» و اسراییل_سوریه کنونی_ را با نیروی نامرئی تسخیر کنند. که نبرد آرماگدون_جنگ پایان دنیا_ وارد مرحله پایانی شود.
باور و تلقی مسلمانان در رابطه به نبردآرماگدون، در این سالهای گذشته به طور وسیع در قالب جنگ سپاهیان اسلام در مقابل کفار، پس از ظهور منجی مسلمانان در دوره آخرالزمان که در غایت این نبرد، پیروزی به نفع منجی است و تمام مشرکین و منافقین نابود خواهند شد، به همان باور نبردآرماگدون بر می‌گردد. که عین همین طرزتلقی در فرقه های انجیل‌گرا که بااستناد بر این اصل در نبرد آرماگدون سپاهیان مسیح در برابر سپاهیان ضد مسیح می‌جنگند و دجال یا همان فرزند شیطان کسی است که در برابر سپاهیان مسیح بجنگد و نظر به عقیده ی«هال لیندسی» کشیش آمریکایی که در سال 2001 کتاب پُرفروش‌اش «در پیش‌گویی های انجیل، جای آمریکاکجاست؟» نشر شد، مسلمانان و کشورهای اسلامی بخصوص نظام جمهوری اسلامی ایران، نماد از همان دجال می‌باشد. در این اثر نویسنده نقش آمریکا را در جنگ آرماگدون بیان نموده و معتقد است که دولت آمریکا نبردآرماگدون را رهبری خواهد کرد و مخالفان مسیح را در سراسر جهان شکست خواهند داد. اعتقاد به نبردآرماگدون یکی از عوامل و دلایل پشت پرده آمریکا در حمله به عراق و سعی در عاری سازی منطقه خاورمیانه از سلاح های هسته‌ ی و فراهم آوردن سیاق و زمینه برای راه اندازی این جنگ بود که «جورج بوش دوم» یکی از معتقدین سرسخت به نبردآرماگدون و پایان جهان بود. آمریکا در اوج جنگ سرد، موشک های هسته ی قاره پیمایی خود را «شمشیرهای جنگ مقدس» نامیده بود. طرفداران نبردآرماگدون در سالهای گذشته تبلیغ کرده‌اند که عملیات توفان صحرا علیه عراق درسال 1991م؛ حمله آمریکا به افغانستان، اشغال اخیر عراق، حمله اسراییل به لبنان و... فراهم کردن مقدمه ی برای جنگ آرماگدون بوده است.
نبردِ که در این روزها در عراق بر کُردهای کوبانی تحمیل شده و روزانه خیلی ها را به کام مرگ می‌کشاند، توالی پروژه نبردآرماگدون است، نبردِ که آمریکا و اسراییل با رویکرد پایان جهان و با اعتقاد به پیش‌گویی «انجیل پایان جهان» در خاورمیانه و در کل در کشورهای اسلامی به راه انداخته اند، را با پول و خود مسلمان ها به جلو حول می‌دهند. بیذاری اسلامی امروزی به نوعی بازتولید جنگ های صلیبی و نبرد دینی با شیوه ی زمان حال می‌باشد. همچنان‌که در «علایم ظهور» یکی از علایم فرارسیدن زمان موعود، تعدیل نقش زن و مرد می‌باشد، در کوبانی زنان و دختران با پوشش مردانه در راه تحقق نبردآرماگدون و فرارسیدن پایان جهان می‌جنگند. به سخن دیگر جنگ کوبانی، جنگ مقدس است. تشکیل ائتلاف جهانی به رهبری آمریکا و در عین‌حال، در خون دست و پا زدن کوبانی ها در زیر لگد دجالان_به باور مسیحی و نامسیحی_ تعبییر سخن «هال لیندسی» است. داعش_دولت اسلامی عراق و شام_ و دیگر گروه های اسلامی، در واقع مجریان پروژه نبردآرماگدون است که به رهبری آمریکا و صهیونیسم به پیش می‌رود. نبردِ که هر روز به واقعیت خود یعنی پایان جهان نزدیک می‌شود. داعش مقدمه ی نبرد پایان جهان است، داعش؛ ایماژ نه بلکه تصویر عینی از پایان جهان برای کوبانی می‌باشد. این پروژه در حال نضج گرفتن است و روزی دامن تمام جوامع انسانی را خواهد گرفت و آنگاه است که زمان موعود فرا خواهد رسید؛ پایان جهان نزدیک است!

هیچ نظری موجود نیست: